
SUR-RON LIGHT BEE 2025 60V/40Ah pakub OFFROAD ja REGISTREERITAVAT versiooni

Light Bee 2025 OFFROAD
SUR-RON Light BEE X on mõeldud maastikule, raskesti läbitavatele aladele ja maastikuradadele. SUR-RON X elektrimootorratta mitmeliigendiline vedrustus talub kõiki ebatasasusi.
Maastikurehvid tagavad maksimaalse haarduvuse mudas, liivas ja kividel. Mootorrattal on regeneratiivse laadimise süsteem, mis laadib akut sõidu ajal ning aku täislaadimine võtab 4 tundi. Mootorratta kaal on vähemalt 50 kg.
Surron Light Bee elektrimootorrattaga sõitmine on tõeline nauding.
Registreeritav Light Bee 2025
See versioon on mõeldud linnatänavatele ning erineb OFFROAD mudelist täieliku esitule, piduritule, suunatulede, näidikuploki, peeglite ja vargusevastase luku olemasoluga.
Juhtseadme seadistused, vedrustus, rehvid, mootor ja kõik teised komponendid on identsed SUR-RON LIGHT BEE OFFROAD mudeliga.

SUR-RON ULTRA BEE
Uus maastikuajastu SUR-RON Ultra Bee’ga
Inspiratsiooniks oma eelkäija LIGHT BEE edu, on SUR-RON uhke esitleda uut Ultra Bee mudelit: võimsam, suurem ja võimeline läbima pikemaid vahemaid.
aasta Ultra Bee on varustatud tipptasemel disaini ja tehnoloogiatega. 12,5 kW mootor ei jäta külmaks ka kõige kogenumaid mootorrattureid. Maailmatasemel motokrossisõitjate poolt testitud SUR-RON Ultra Bee on tõestus, et see mudel pole pelgalt mäng, vaid tõsine avaldus selle spordi tulevikust.
Mootorratas kasutab sünkroonset alalisvoolumagnetmootorit (PMSM), mis vabastab muljetavaldava 12,5 kW võimsuse ja saavutab kiiruse kuni 90 km/h. Väga tõhus 74 V aku võimaldab ühe laadimisega läbida kuni 140 km, võites igasuguse maastiku.
0–50 km/h kiirendus toimub vaid 2,3 sekundiga, pakkudes välkkiiret kiirendust, mis rahuldab ka kogenud mootorratturite nõudmisi.
Uus innovaatiline jõuülekandesüsteem
Uus Ultra Bee on varustatud SUR-RON 4. põlvkonna jõuülekandesüsteemiga, mis tagab täpse juhtimise ja sujuva energiavarustuse.
Täielikult isoleeritud elektrisüsteem kaitseb kõrge ja madala pinge ahela komponentide vaheliste võimalike häirete eest ning tagab sujuva sõidu kogu aeg.
Ultra Bee on varustatud ka SUR-RON tõmbe kontrolli süsteemiga (SRTC) – kõige uuema veojõukontrolli tehnoloogiaga.
Selle täiustatud süsteemiga saavad mootorratturid hõlpsasti ületada igasuguseid takistusi, säilitades täieliku kontrolli sõltumata maastikust.
Suure mahutavusega ja kõrge efektiivsusega aku
Varustatud uue 4070 Wh akublokiga, mis on loodud kõrge energiatiheduse ja pikema tsüklieluea saavutamiseks, samal ajal hoides aku temperatuuri madalana.
On muljetavaldav, et hoolimata oma mahust laeb Ultra Bee aku täis vaid nelja tunniga.
Mootorratturid hindavad ka nutikalt istme alla peidetud ruumi, mis on spetsiaalselt mõeldud laadija paigaldamiseks. See mugav lahendus võimaldab juhtidel laadijat kaasas kanda ja mootorratast laadida kõikjal, kus on pistik.





Täiustatud vedrustus
Ultra Bee esitleb uut vedrustussüsteemi, mis aitab täielikult avada mootorratta potentsiaali maastikusõiduks.
Eesmine vedrustus ja TR Intersect monoshock tagaosa on mõlemad täielikult reguleeritavad, muutes elektrimootorratta ideaalseks igas sõidutingimuses ning võimaldades tõusu igat tüüpi maastikul.
Täiustatud pidurdusjõud
Ultra Bee on varustatud võidusõudest inspireeritud pidurisüsteemiga, mis on optimeeritud maksimaalse pidurdusjõu tagamiseks radadel. Ees- ja tagapidurid on 240 mm hüdraulilised ketaspidurid, pakkudes suurepärast elamust, turvalisust ja juhtimistaset.
Sõidurežiimid ja manööverdus
Uuel Ultra Beel on neli sõidurežiimi: öko-, igapäevane, sport- ja tagurpidikäik. Need režiimid pakuvad erinevaid soorituse ja tõhususe kombinatsioone. Tagurpidikäik võimaldab hõlpsalt keerulistest olukordadest manööverdada ja tagurdada.
Sõidurežiimide lihtsaks vahetamiseks on loodud uus ergonoomiline lüliti. Selle abil saavad mootorratturid režiime mugavalt muuta ka sõidu ajal.